5 תשובות
לא מביך, תנסה
אם זאת ידידה טובה לא מביך
ממש לא מביך
בשביל מה יש ידידות!!!
בשביל מה יש ידידות!!!
לא אל תשאל...בנות שונאות שבנים שואלים אותם שאלה כזאתי(לפחות אני..)
בכל זאת תנסה אתה למצוא לך שידוך..
בכל זאת תנסה אתה למצוא לך שידוך..
כן!!
באותו הנושא: