16 תשובות
להתחטב
אנונימית
כן
שחיףף
אתה צריך לעשות מסה לא חיטוב
תעלה ותתחטב תתחיל מכון
שואל השאלה:
אני ממש מוקיר תודה לכל אלו שקראו לי שחיף. ממש תודה. כן, אני רזה מאוד ואני לא יכול להשמין. תודה לכן, זה ממש לא עוזר..
אנונימי
מצחיק לי התגובות שאתם אומרים לו כן לעלות במשקל
אם זה היה הפוך ונגיד היתה מישי שמנה מעלה תמונה שלה ושואלת אם להרזות היתם מתיפיפים ואומרים להה שהיא יפה ומושלמת ולא צריכה להשתנות ובלה בלה בלהה
מכון אחי תתחיל זה יעשה לך טוב גם למוטיבצייה
שואל השאלה:
אני לא לא יכול. זה פשוט נורא קשה לי.
אנונימי
גם אני שחיפית ואני בתת משקל , ואני לא מצליחה להעלות כי יש לי חילוף חומרים מהיר,.. וכן זה דיי מבאס אבל אין מה לעשות תקבל את עצמך אחך שטתנ וזהו זה מה שאני מנסה לעשות ^-^
שואל השאלה:
לאנונימית שהחלימה מאנורקסיה ^
נכון שזה נכון. אבל נגיד ואת היית שמנה, או אוטיסטית, והייתי כותב לך: "את שמנה! זה מה שאת וזאת האמת". לא היית מרגישה כ"כ טוב עם עצמך נכון? אז גם אם זו האמת יש דרך להגיד דברים. טקט.
אנונימי
אבל זאת האמת אחי, מה אתה רוצה שישקרו לך שיש לך גוף של בראד פייט שרירני חטוב עם קוביות?!
אתה שחיף לא צריך להעלב מיזה ז לא דבר רע , אתה לא אוהב את זה בעזרת כוח רצון אפשר לשנות .
שואל השאלה:
^
לא. חוץ מבמובן הפיזי אין הבדל בין שמן לשחיף. את יודעת מה הבעיה? ששמן/ה הפך למילת גנאי. אבל אם תגידי למישהו/י "איזה רזה אתה" זה לא ייתפס כפוגעני כמו "אתה ממש שמן".
אנונימי
אנונימי אני דווקא מבינה אותך, אל תתייחס ל"שחיף" שאמרו פה. וכן אתה רזה וכל עוד אתה לא בתת משקל אז הכל בסדר. אם אתה רוצה לעלות במשקל כדאי שתתייעץ עם רופא, לעשות דיאטת השמנה. אם זה לא עובד אתה יכול להתאמן, מסת שריר תעלה וכך תעלה במשקל
שמן זה לא מילת גנאי , זו עובדה, מישהו עם הרבה שומן אז הוא שמן פשוט ככה.
כנל שחיף, זה לא מילת גנאי, זאת עובדה.
אבל יש כמה אנשים מטומטמים שמשתמשים בזה כמילת גנאי, אבל זה לא אומר שזה נכון . פשוט אל תתיחס אליהם.