9 תשובות
מחקים את ג'יימס צ'ארלס....
אחלה לגמרי
האיידול שלי שם צלליות בעיניים לפעמים, זה מהמם
שיהיה להם בכיף, זה לא מפריע לי
כלום שיעשו מה שהם רוצים זה כולה צבע על הפנים
queens
Up!
שיעשו מה שהם רוצים. אני אישית לא מתחברת לאיפור אבל אני לא אשייך את זה לגברים/נשים, אני משייכת את זה לבני אדם ושכל אחד מבני האדם האלה יעשו מה שהם רוצים בלי קשר לגבר או אישה או אחד שלא מגדיר את עצמו
אחלה
כבר 2018
כלום. שיעשו מה שבאלהם
שיהיה להם בכיף!
שכל אחד יעשה מה שבא לו...