8 תשובות
אתה יכול לספר לי גם?..
ובאמת שאתה לא שווה אותו מה ניראה לו שהוא בוגד בך ותנסה לחשוב על דברים אחרים
תפרד ממנו בוגדים לא שווים את הזמן שלך...
אני יודע שכרגע אתה שבור מזה אבל אני מבטיח לך שבעתיד תמצא מישהו פי אלף יותר טוב ממנו:)
אני אשמח לשמוע את הסיפור:) וכמובן לעזור לך עוד אם תרצה;)
אשמח לסיפור, פשוט תנסה למצוא אחרים ותתגבר עליו, כל פעם שאת חושב עליו, תיזכר שהוא בגד בך
אשמח אם תספר :)
הוא ממש לא מגיע לך אני בטוחה שאתה מדהים
אני תמיד פה לדבר.
אשמח אם תשתף אותי בפרטי ואוכל לעזור לך יותר..
בגידה זה לא דבר קל אבל הוא לא שווה אותך,אתה יותר טוב ממנו בהרבה ולא מגיעה לו האהבה שלך
שמע אחי מבין אותך כל כך, גם אני חוויתי את הדבר הנוראי הזה מהאקסית.
לא הייתי ממליץ לחזור אליו, בגידה זאת בגידה.
מה שאני יכול להציע לך כדי לשכוח מזה יותר מהר זה לחשוב על זה כמה שפחות תשמע מוזיקה, צא עם חברים תשחק בטלפון בקיצור כל דבר אחר שלא קשור אליו, עזר לי לפחות..
אשמח לשמוע את הסיפור. אין כל כך מה לעשות חוץ מלהיפרד, תנסה להמשיך הלאה.. הוא בגד בך אל תחזור אליו...
תעיף אותו. בוגד תמיד בוגד
מגיע לך יותר טוב ממנו