8 תשובות
מזדהה
כולנו
כואבות לי העיניים בגלל זה.
אני התרגלתי עם השנים, למה בת כמה את?
זה לא כזה קשה
ברור, לכן יש מה שנקרא "מפרשים" שהם בעצם מפרשים אץ מה שכתוב בתורה ואת הכוונות וכו לשפה שלנו...כמו רש"י לדוגמה ו"מצודות דוד" ו"מצודות ציון".
ויש אפילו על רש"י פירוש כי גם אותו בימינו קשה להבין.
לכן מי שאומר קראתי את התנך ופירשתי כך וכך כי ככה כתוב! צוחקים עליו, כי אפשר לרוב להבין לבד.
ויש אפילו על רש"י פירוש כי גם אותו בימינו קשה להבין.
לכן מי שאומר קראתי את התנך ופירשתי כך וכך כי ככה כתוב! צוחקים עליו, כי אפשר לרוב להבין לבד.
שואל השאלה:
^ אני בת 12.6 כיתה ז
^ אני בת 12.6 כיתה ז
אנונימית
מה לעשות העברית שלנו היא מעוותת והעברית האמיתית נמצאת בתנ"ך?
באותו הנושא: