8 תשובות
שואל השאלה:
אני טועה או צודק ?
אני טועה או צודק ?
אנונימי
צודק
1.80 או טיפה יותר
אני בגובה הזה
לפי דעתי מינימום 1.75 עד 1.85 או קצת יותר
לפי דעתי מינימום 1.75 עד 1.85 או קצת יותר
אנונימית
אני 1.65
ולדעתי הכי יפה 1.80
ולדעתי הכי יפה 1.80
שואל השאלה:
עלאק 2 מטר
עלאק 2 מטר
אנונימי
שואל השאלה:
1.80-1.85
1.80-1.85
אנונימי
2 מטר++
אנונימי
באותו הנושא: