44 תשובות
גם לי.
בקטנה
לי לא מוריד... אפילו מעלה (;
אנונימית
לדעתי זה די מגניב חח, זה כיף לפעמים..
זה מעצבן כשזה מתנשא מדי
כיף לעצבן אנשין
אכן מעצבן לדבר בשפה כה גבוהה
אנוכי מסכימה איתך
אנונימית
תלוי בסיטואציה.
מכירה אתזה, אבל מילא אם זה יוצא בטבעי אבל אנשים שבכוונה מכניסים לך מילים גבוהות כדי לצאת אינטלגנטיים-לגמרי מעצבן.
צחקתי בקולל
"שלא תחשבו אפילו על לרשום לשאלה הזאת תשובה בשפה גבוהה"
גם ליי
שואל השאלה:
בוכה^
חבל שאני לא יכולה להביא לך פרח
אנונימית
שואל השאלה:
את אהבה^
אנונימית
אם זה כל הזמן מילים גבוהות בקטע מתנשא זה כן מעצבן. אבל זה לא אומר שאני רוצה שאנשים ידברו כמו ערסים. ממש לא. מילים גבוהות זה טוב לדחוף פה ושם אבל לא כל המשפט בכוונה

אבל בכללי לא מוריד, זה כנראה גם ילמד אותי
רק לך מוריד זה דווקא מעלה בשבילי
תלוי
לא מוריד לי
יש שפה גבוהה מתנשאת ויש שפה גבוהה מכבדת ויפה
לי זה דווקא מעלה
ההפך אצלי, זה דווקא מעלה
:(?
גם לי יואוו חשבתי רק אני ככה
אבל שלא ידברו בשפה נמוכה מידי
באתי להתחכם ולעשות מה שאמרת לא לעשות. ביאסת
אכן
מחשבה זו איננה מתקיימת בראשי מכיוון שמילותיי הגבוהות הנרכשות מוסיפות ותורמות ידע משמעותי לסובבי אשר עולה בראשם שהנני אדם משכיל בעל תובנה טובה ואינטלגנציה.
ולכן זאת דבר זה אינו מוריד לי אלא מעלה
למה שזה יוריד לך------- ,
השפה היא די משעממת אם משתמשים באותם מילים/ביטויים כל הזמן
חלק מהעניין זה לגוון
וככה גם יותר נהנים מהשפה
יש גם מילים יותר גבוהות שעדיף להשתמש בהם כדי לתאר דברים מסוימים
זו היא אכן שפה מאתגרת
אנונימי
לאנוכי דבר שכזה אינו מפריע
חבל
אנונימי
תלוי אם כזה סיטואציה מתנשא אז כן שונאת את זה אם זה בצחוקים אז זה אחלה או מחיבה גם אחלה
לא מוריד האמת דווקא מעלה.
זה נחמד כזה
אני מתקנת אנשים וקוראים לי אבשלום קור הקרציה
אבל אבא שלי יש לו שאלות אלה מעבנות שזה כאילו, אבא, תנחת (לדוגמא: סתם באמצע היום יש לו כזה קטע לשלוח לי הודעה- היכן את ? ואני כאילו, אוקיי אבא נשאר בבועה שלו)
farfalle &conchiglie
לא הבנתי* - אינני זה בזמן הווה
אנא* - "אנה" היא מילה נרדפת למילת השאלה "איפה?"
שונה מעט* - בעת שימוש בתואר הפועל קודם נכתב הפועל ורק לאחר מכן התואר.

מה שמוריד לי, דרך אגב, זה כשמנסים לדבר בשפה גבוהה בלי לדעת באמת איך לדבר בשפה גבוהה.
אכן הינך צודקת בהחלט
יש כאלה שמתאמצים לדבר ככה ויש כאלה שזה בא להם טבעי.
בכל מקרה אני לא יודעת מה להרגיש לגבי זה כי אני לא מכירה הרבה אנשים שמדברים בשפה גבוהה ביום יום אם בכלל וזה כולל אותי.
לי זה מעלה. אבל מוריד לי שמנסים לדבר בשפה גבוהה אבל עושים את זה לא נכון ורק נשמעים יותר מטומטמים.
הפוך,מעלה
יש לי חברה שמדברת בשפה קצת גבוהה
וזה מעצבן
אבל נו מה לעשות, ככה חינכו אותה
שואל השאלה:
לבלב^
אנונימית
הכיי מתנשא ומעצבןן בארץץ נשבעת מי שמדבר איתי בשפה גבוהה אני מתעלמת ממנו
ובכן לי זה לא מוריד, ודאפאק יש לי פיצול אישיות
כנלל!!
לא, גם לי.