6 תשובות
אין לי כרגע חבר אבל האקס שלי לא קילל אותי אף פעם.
אממ אין לי חבר, והאקסים לעולם לא קיללו אותי.
אפשר לשאול באיזה קטע הוא מקלל?
אבל אל תתני לזה אהובה
דברי איתו שיפסיק ושזה לא לעיניין ולא מכבד!
עם חבר שלי יעיז לקלל אותי אני יעיף לו ביטה שיעוף לקצה השני של העולם..

בנות, לעולם על תביאו לגברים לקלל אותכם, להשפיל אותכם אם זה קורה אז פשוט לקום וללכת..
בחיים לא קילל אותי
כרגע אין לי חבר אבל האקס שלי בכלל לא
התגובות כאן ממש מוגזמות
אם זה בצחוק ואת בסדר עם זה אז זה בסדר ( אני יודעת שזאת לא השאלה אבל...)
אנונימית