תשובה אחת
תעשי מה שעושה לך טוב..
אם את לא רוצה כי את מפחדת מה יגידו אז תרקדי ושימי פס. יצחקו? שיצחקו! אפשר לחשוב.
העיקר שתעשי מה שעושה לך טוב
בהצלחה..!
אם את לא רוצה כי את מפחדת מה יגידו אז תרקדי ושימי פס. יצחקו? שיצחקו! אפשר לחשוב.
העיקר שתעשי מה שעושה לך טוב
בהצלחה..!
באותו הנושא: