38 תשובות
100 בכיתה רגילה
60-70 בכיתת מופת כי הרמה שם גבוה יותר
מופת
אנונימי
100 ברגילה, מניסיון כי הייתי במופת וזה דפק אותי רצח
אני הייתי מעדיפה 100 בכיתה רגילה אבל אף פעם לא הייתי בכיתת מופת...
100 בכיתה רגילה
בעתיד אף אחד לא יראה באיזה כיתה היית
יראו רק את הציונים
עכשיו תגידי לי מה עדיף: 60 או 100?
בעתיד אף אחד לא יראה באיזה כיתה היית
יראו רק את הציונים
עכשיו תגידי לי מה עדיף: 60 או 100?
100 ברגילה כי מופת את מסיימת 3 שנים בשנה וזה שיא הקשה
שואל השאלה:
כן אבל יש יתרונות כמו שבגרות מוקדמת ויותר אפשריות
כן אבל יש יתרונות כמו שבגרות מוקדמת ויותר אפשריות
אנונימית
בכל דבר יש יתרונות וחסרונות
במופת את נשארת שעות יותר כי דוחסים לכם חומר של 3 שנים בשנה
במופת את נשארת שעות יותר כי דוחסים לכם חומר של 3 שנים בשנה
שואל השאלה:
האמת לא אנחנו לומדים פפחות ממדעית
האמת לא אנחנו לומדים פפחות ממדעית
אנונימית
כיתת מופת. 100 אחוז
תקשיבי אני לא מכירה אותך אז אני לא יודעת תעשי לעצמך טבלת יתרונות וחסרונות ותסתכלי מה יותר עדיף לך תייעצי עם מחנכת וגורמים מוסמכים יותר
100 בכיתה רגילה
גם ככה אני בכיתה פיביאל שזה כמו רגילה ואם הייתי המופת היה לי קשה והייתי מבואסת
גם ככה אני בכיתה פיביאל שזה כמו רגילה ואם הייתי המופת היה לי קשה והייתי מבואסת
אנונימית
100 ברגילה
אני מניחה שאת שואלת כי את במופת עם ציונים כאלה
אם המתמטיקה ממש קשה לך אז עדיף כבר 100 בכיתה רגילה, כי מופת זה בכללי קבוצה של 5 יחידות אנגלית ומתמטיקה מכיתה ז ומלמדים אותם מואץ
כנראה ש5 יחידות לא מתאים לך.
ואני מעדיפה 100 כיתה רגילה כי בסוף מה שחשוב זה ההבנה ואם מקבלים 100 אז כנראה מבינים את החומר וזה עדיף מלא לדעת מה את עושה גם עם זה רמה גבוהה יותר.
(אני מופת בכיתה י דרך אגב)
אם המתמטיקה ממש קשה לך אז עדיף כבר 100 בכיתה רגילה, כי מופת זה בכללי קבוצה של 5 יחידות אנגלית ומתמטיקה מכיתה ז ומלמדים אותם מואץ
כנראה ש5 יחידות לא מתאים לך.
ואני מעדיפה 100 כיתה רגילה כי בסוף מה שחשוב זה ההבנה ואם מקבלים 100 אז כנראה מבינים את החומר וזה עדיף מלא לדעת מה את עושה גם עם זה רמה גבוהה יותר.
(אני מופת בכיתה י דרך אגב)
100 בכיתה רגילה, לא סובל את כל השיט וההקצנה הזאת שעושים עם הלימודים בכיתת מופת, בסוף כולם עושים את אותה בגרות ויש את אותה תוכנית לימודים בכל מקצוע אז בשביל מה להקשות על תלמידים? זה שרוצים כיתה לתלמידים יותר טובים זה בסדר לגמרי ולגיטימי שישימו אותם בכיתה כזאת אבל זה שמלמדים אותם ברמה הרבה יותר גבוהה לאותה בגרות זה מפגר, המקצועות היחידים שהרמה הלימודית בהם צריכה להיות טיפה שונה זה מתמטיקה ואנגלית כדי שמי שבמצוינות יעשה 5 יחל, ושמי שברגילה יעבדו איתו לפי הרמה שלו בצורה שניתן לתת סיוע גם למתקדמים וגם למתקשים אבל שעדיין בכל כיתה יעשו את תוכנית הלימודים כמו שהיא
אני בטוח שאם תיקחו מישהו עם ממוצע 100 בכיתה רגילה ומישהו עם ממוצע 70 בכיתת מצוינות, בבגרות זה עם הממוצע 100 יהיה לו ממוצע יותר גבוה בבגרות
אני בטוח שאם תיקחו מישהו עם ממוצע 100 בכיתה רגילה ומישהו עם ממוצע 70 בכיתת מצוינות, בבגרות זה עם הממוצע 100 יהיה לו ממוצע יותר גבוה בבגרות
אצלנו אף פעם לא היה הבדל בין מצוינות לרגילה מבחינת קושי הלימודים, זה נטו איכות הלמידה והאווירה לא חומר שונה או שינוי בקושי, למשל מצוינות למורים יהיה טיפה יותר קל ללמד ופחות יעצרו אותם
100 בכיתה רגילה ברור
בסופו של דבר התעודות בגרות היא אותה תעודת בגרות לא משנה אם אתה במופת או בכיתה רגילה
בסופו של דבר התעודות בגרות היא אותה תעודת בגרות לא משנה אם אתה במופת או בכיתה רגילה
60-70 בכיתות מופת מניסיון כי אני שם...
כשאת לומדת בכיתות מופת קל לך יותר לגשת ל-5 יחידות כי את רגילה לקצב הלמידה ולרמה ואז את יכולה לקבל בבגרות ציונים טובים...
כשאת לומדת בכיתות מופת קל לך יותר לגשת ל-5 יחידות כי את רגילה לקצב הלמידה ולרמה ואז את יכולה לקבל בבגרות ציונים טובים...
בהתחלה חשבתי תלמידים, לא הבנתי למה מלא מעדיפים ללמוד עם 100 תלמידים בכיתה רגילה כי זה מתא בלאגן
אנונימית
100 ברגיל
100 בכיתה רגילה כי אני מעדיפה להצליח במה שאני עושה.ולא העיקר להחשב בכיתת מופת..לא לכולם מתאים כיתת מופת ואפשר להצליח ולהגיע למקצועות גבוהים גם בכיתה רגילה...כיתת מופת לא עוזרת בכלל לצבא או אוניברסיטה.מה שעוזר אלו ההשגים עצמם...כיתה רגילה זה בסדר ומי שבכיתה רגילה לא צריך להרגיש רע עם זה!
אם זה במקרה בגלל שאת בכיתת מופת וקיבלת ציונים כאלה יש לי סיפור אישי לספר לך:
כל היסודי התרגלתי למאיות, בחיים שלי לא קיבלתי מתחת ל-80 ביסודי.
ואז ניסיתי ללכת למופת, לא האמנתי שאני אתקבל אבל עם עבודה קשה ואינטנסיבית זה עבד לי
ואז התחילו הירידות- פתאום כל הציונים שלי התחילו לרדת- בגלל רמת המבחנים שלא הייתי רגילה אליה, בגלל קצב הלימודים, ובגלל שרק נכנסתי לחטיבה, בכיתי על זה, באותם רגעים רציתי לזרוק לפח את כל המבחנים האלה.. (בכיתי על 88 שתבינו..)
לאט לאט התרגלתי לרמה, ולציונים, אפילו העבירו אותנו סדנאות בהן אמרו לנו מראש שבהתחלה הציונים ירדו בצורה קיצונית ועם השנים יעלו..
עברו שנתיים מאז, אני בכיתה ט ולומדת ברמה של תיכון ואני אחלה עם זה- רק אתמול קיבלתי 77 במבחן במתמטיקה שעמותת מופת בעצמה הכינה- אם הייתי מקבלת את זה ביסודי הייתי בוכה, ועכשיו זה משמח אותי כי המבחנים האלה ידועים ברמה הקשה שלהם..
בקיצור הציונים האלה שאת מקבלת הם בשביל לחזק אותך- לגרום לך להבין שמכל כישלון את רק עולה יותר ויותר!!!
מקווה ששיכנעתי אותך להישאר במופת כי זה באמת שווה את זה אחר כך- בכיתה ט את מתחילה ללמוד עם ספרי תיכון כלומר כבר בתיכון תהיי רגילה לכל העומס...
בהצלחה :)
וואו יצא ארוך..
כל היסודי התרגלתי למאיות, בחיים שלי לא קיבלתי מתחת ל-80 ביסודי.
ואז ניסיתי ללכת למופת, לא האמנתי שאני אתקבל אבל עם עבודה קשה ואינטנסיבית זה עבד לי
ואז התחילו הירידות- פתאום כל הציונים שלי התחילו לרדת- בגלל רמת המבחנים שלא הייתי רגילה אליה, בגלל קצב הלימודים, ובגלל שרק נכנסתי לחטיבה, בכיתי על זה, באותם רגעים רציתי לזרוק לפח את כל המבחנים האלה.. (בכיתי על 88 שתבינו..)
לאט לאט התרגלתי לרמה, ולציונים, אפילו העבירו אותנו סדנאות בהן אמרו לנו מראש שבהתחלה הציונים ירדו בצורה קיצונית ועם השנים יעלו..
עברו שנתיים מאז, אני בכיתה ט ולומדת ברמה של תיכון ואני אחלה עם זה- רק אתמול קיבלתי 77 במבחן במתמטיקה שעמותת מופת בעצמה הכינה- אם הייתי מקבלת את זה ביסודי הייתי בוכה, ועכשיו זה משמח אותי כי המבחנים האלה ידועים ברמה הקשה שלהם..
בקיצור הציונים האלה שאת מקבלת הם בשביל לחזק אותך- לגרום לך להבין שמכל כישלון את רק עולה יותר ויותר!!!
מקווה ששיכנעתי אותך להישאר במופת כי זה באמת שווה את זה אחר כך- בכיתה ט את מתחילה ללמוד עם ספרי תיכון כלומר כבר בתיכון תהיי רגילה לכל העומס...
בהצלחה :)
וואו יצא ארוך..
אני עברתי מרגילה למדעית אחרי שנתיים ברגילה.
כן זה היה קשה ויש לי ציונים יותר נמוכים וכל הזמן לומדים ויש לחץ והכל
אבל את לא לבד שם, ואם את משקיעה באמת את יכולה לקבל ציונים משמיים מניסיון מובטח.
הממוצע שלי 82 אבל זה ירד בגלל ציון אחד שדפק אותו, אז תתארי לך כמה זה היה בלעדיו?
מדעית זה כיתה שמרחיבה מקצועות מדעיים כמו שהיא נישמעת, ומופת מרחיבה דברים אחרים אצלנו
כן זה היה קשה ויש לי ציונים יותר נמוכים וכל הזמן לומדים ויש לחץ והכל
אבל את לא לבד שם, ואם את משקיעה באמת את יכולה לקבל ציונים משמיים מניסיון מובטח.
הממוצע שלי 82 אבל זה ירד בגלל ציון אחד שדפק אותו, אז תתארי לך כמה זה היה בלעדיו?
מדעית זה כיתה שמרחיבה מקצועות מדעיים כמו שהיא נישמעת, ומופת מרחיבה דברים אחרים אצלנו
לא זה ולא זה
100 ברגילה
אני בקושי 60 ברגילה אז אם אני אהיה מאה זה יתן לי יותר דרייב להשקיע כי אני רןאה שאני מסוגלת להוציא מאה..
גם מופת זה סתם קשה וציפיות גבוהות ולסיים בשעות לא הגיוניות...
אני בקושי 60 ברגילה אז אם אני אהיה מאה זה יתן לי יותר דרייב להשקיע כי אני רןאה שאני מסוגלת להוציא מאה..
גם מופת זה סתם קשה וציפיות גבוהות ולסיים בשעות לא הגיוניות...
לאפחד לא אכפת אם את היית במופת כשאת מגיעה לאוניברסיטה
ברור שכיתה רגילה ו100
ברור שכיתה רגילה ו100
וואו מה קשור^
אני נמצאת בכיתת מופת.
נכנסתי לכיתה הזאת מלכתכילה רק כי ביסודי היו לי ציונים מעולים ובשביל המצב החברתי שלי. השנה אני כיתה ט. בשנה שעברה גיליתי כמה המסגרת לא מתאימה לי כשקיבלתי את ה29 הראשון שלי במתמטיקה. הקצב שבו מלמדים אצלינו ממש ממש מהיר ומואץ. השנה הציונים שלי ירדו ל 16, 31, 44 ו45 במתמטיקה. במופת המתמטיקה מואצת. אני לא אומרת שהשיטה הזאת גרועה, אלא שהיא מתאימה רק לתלמידים שמודעים לזה שהם יכולים לשבת ולתרגל ממש ממש הרבה. השנה גיליתי שבגלל שאני במופת, לא אוכל להרחיב מקצועות כמו פיסכולוגיה וסוציאולוגיה אלא רק פיזיקה, ביולוגיה, כימיה ומחשבים (ורפואה שיש במקיף שלי). המקצועות האלו פחות מעניינים אותי, אז אני יורדת בסוף שנה הבאה מהכיתה. לא שווה לי להיות בכיתה שהיא כביכול על רמה כשאני לא נהינת בה.
נכנסתי לכיתה הזאת מלכתכילה רק כי ביסודי היו לי ציונים מעולים ובשביל המצב החברתי שלי. השנה אני כיתה ט. בשנה שעברה גיליתי כמה המסגרת לא מתאימה לי כשקיבלתי את ה29 הראשון שלי במתמטיקה. הקצב שבו מלמדים אצלינו ממש ממש מהיר ומואץ. השנה הציונים שלי ירדו ל 16, 31, 44 ו45 במתמטיקה. במופת המתמטיקה מואצת. אני לא אומרת שהשיטה הזאת גרועה, אלא שהיא מתאימה רק לתלמידים שמודעים לזה שהם יכולים לשבת ולתרגל ממש ממש הרבה. השנה גיליתי שבגלל שאני במופת, לא אוכל להרחיב מקצועות כמו פיסכולוגיה וסוציאולוגיה אלא רק פיזיקה, ביולוגיה, כימיה ומחשבים (ורפואה שיש במקיף שלי). המקצועות האלו פחות מעניינים אותי, אז אני יורדת בסוף שנה הבאה מהכיתה. לא שווה לי להיות בכיתה שהיא כביכול על רמה כשאני לא נהינת בה.
100 ברגילה, היגיון
60-70 מעיד על זה שלא הבנת את החומר באופן מלא, אני הייתי במופת ולקראת סוף השנה היו לי ציונים מאד נמוכים ולא עקבתי אחרי החומר אז עברתי לכיתה רגילה והציונים של מאד מאד גבוהים.
אני חושבת שלהתקדם באופן יותר איטי ומבינים את החומר עדיף מאשר להתקדם באופן מהיר ולהבין חלקית
אני חושבת שלהתקדם באופן יותר איטי ומבינים את החומר עדיף מאשר להתקדם באופן מהיר ולהבין חלקית
חד משמעית מאה בכיתה רגילה, מופת בתיכון זה כבר לא נחשב ואני מדברת בתור אחת שבמופת
אני לא מבינה למה עשו לי מינוס למעלה? !
למה שאני אשב בכיתת מופת שכביכול לא תתרום הרבה (ויש לי ניסיון כיתת נחשון ומופת לא יתרמו הרבה אולי חברתית) ולא אצליח בה?! עדיף לשבת בכיתה רגילה ולהצליח! אני לא אוהבת ציון 60!
צריך לעשות משהו ולהצליח בו..
בנוסף בכיתה רגילה מצליחים ואפשר להגיע גבוה.גם אני הייתי בכיתת מצטיינים באמריקה ..אבל את האוניברסיטה (בנוסף לישראל הצבא) לא עניין בשיט יד שאוציא ציון מבחן מעבר(בישראל פסיכומטרי) גבוה.
כיתת נחשון ומופת לא עוזרות בצבא ולא באוניברסיטה כי שפ מסתכלים על ממוצע בגרויות וציון נטו ויחידות ולא באיזו כיתה היית!
יש לי חברה קטנה ממני שהייתה בנחשון שרוצה לעשות עתודה ולא נותנים לה בגלל פסיכומטרי לצבא לא מעניין בשיט איזו כיתה היית !
תפסיקו עם המינוס כי מה שאני אומרת נכון בתור מישהי גדולה בת 20+ שאולי מבינה יותר.
למה שאני אשב בכיתת מופת שכביכול לא תתרום הרבה (ויש לי ניסיון כיתת נחשון ומופת לא יתרמו הרבה אולי חברתית) ולא אצליח בה?! עדיף לשבת בכיתה רגילה ולהצליח! אני לא אוהבת ציון 60!
צריך לעשות משהו ולהצליח בו..
בנוסף בכיתה רגילה מצליחים ואפשר להגיע גבוה.גם אני הייתי בכיתת מצטיינים באמריקה ..אבל את האוניברסיטה (בנוסף לישראל הצבא) לא עניין בשיט יד שאוציא ציון מבחן מעבר(בישראל פסיכומטרי) גבוה.
כיתת נחשון ומופת לא עוזרות בצבא ולא באוניברסיטה כי שפ מסתכלים על ממוצע בגרויות וציון נטו ויחידות ולא באיזו כיתה היית!
יש לי חברה קטנה ממני שהייתה בנחשון שרוצה לעשות עתודה ולא נותנים לה בגלל פסיכומטרי לצבא לא מעניין בשיט איזו כיתה היית !
תפסיקו עם המינוס כי מה שאני אומרת נכון בתור מישהי גדולה בת 20+ שאולי מבינה יותר.
בנוסף זה באסה לקבל 60...עדיף לקבל 100 יותר כיף.
זה שכבר מצליחים להגיע לכיתת מופת זו הצלחה- המכינה כל כך קשה ועמוסה שמי שמצליח לעבור אותה יכול להתמודד עם כיתת מופת ורוב הסיכויים שיש סיבה לכך שבחרו אותו, גם אם הוא כל הזמן נכשל.
החומר במופת קשה- אין מה לעשות, אבל עם הזמן מתרגלים לרמה ולקצב וכל מי שבכיתת מופת מודע להשלכות על כך בחומר, בשוני מהשאר הכיתות ובשעות הלימוד...
לדעתי מופת יעזור לך מאוד בעיקר לתקופת התיכון והבגרויות- בעיקר מבחינת רמת השאלות וההתקדמות ודווקא בגלל שלומדים ברמה קשה יותר- קל יותר בבגרות!
וגם בחיים עצמם- אומנם האוניברסיטה לא תסתכל באיזו כיתה למדת אבל זה יעזור לך עם הלימודים באוניברסיטה- יש כל מיני הצעות שמוצעות לכיתות מופת ומצויינות בלבד שיכולות לקדם אותך, לעזור לך בעתיד ואפילו לתת לך נקודות שיישמרו ללימודי אוניברסיטה (אני לא נמצאת בכזה פרוייקט אבל גם כשלא נמצאים הכיתה מאוד עוזרת)
בקיצור, אם את כבר בכיתת מופת אל תוותרי!!! תישארי שם זה שווה את המאמץ
החומר במופת קשה- אין מה לעשות, אבל עם הזמן מתרגלים לרמה ולקצב וכל מי שבכיתת מופת מודע להשלכות על כך בחומר, בשוני מהשאר הכיתות ובשעות הלימוד...
לדעתי מופת יעזור לך מאוד בעיקר לתקופת התיכון והבגרויות- בעיקר מבחינת רמת השאלות וההתקדמות ודווקא בגלל שלומדים ברמה קשה יותר- קל יותר בבגרות!
וגם בחיים עצמם- אומנם האוניברסיטה לא תסתכל באיזו כיתה למדת אבל זה יעזור לך עם הלימודים באוניברסיטה- יש כל מיני הצעות שמוצעות לכיתות מופת ומצויינות בלבד שיכולות לקדם אותך, לעזור לך בעתיד ואפילו לתת לך נקודות שיישמרו ללימודי אוניברסיטה (אני לא נמצאת בכזה פרוייקט אבל גם כשלא נמצאים הכיתה מאוד עוזרת)
בקיצור, אם את כבר בכיתת מופת אל תוותרי!!! תישארי שם זה שווה את המאמץ
60-70 במופת.
משעמם רצח בכיתה רגילה, במופת לפחות מעניין.
משעמם רצח בכיתה רגילה, במופת לפחות מעניין.
עבורי עדיף 100 בכיתה רגילה. הייתי כל היסודי מצטיינת(בערך מאיות) אבל בחרתי ללכת לכיתה רגילה(בהתחלה רציתי מופת אבל כבר ביום הראשון של המכינה לזה ויתרתי על זה כי לא התאים לי הלחץ ולכיתה מדעית פספסתי את הבחינות) אז יצא ש3 שנים הייתי בכיתה רגילה(ז-ט) ובכולם הייתי המצטיינת היחידה בכיתה והציונים שאפו ל100 וכן הכיתה לא ממש הייתה לטעמי והתקשתי למצוא חברים כי באמת היו שם קצת יותר ערסים ופרחות אם כי לא כולם, אבל בסך הכל לא סבלתי בכיתה ההיא. כשהגעתי לתיכון, בגלל שבחרתי מגמות מדעיות(5 יחידות מתמטיקה ואנגלית ולהרחיב 5 פיזיקה ו10 מדעי המחשב) שמו אותי אוטומטי בכיתה מדעית. מבחינת הילדים השיפור היה גדול, הילדים, המחנכת, האווירה הלימודית כל אלו מאוד השתפרו ותמיד חשבתי כשהייתי בכיתה הרגילה שיהיה הבדל ברמה בין הכיתה הרגילה למדעית, הרי הם למדו הרבה יותר שעות ממני והתחילו עם פיזיקה ומתמטיקה ברמה גבוהה יותר מהכיתה הרגילה אבל כשבאתי לא נתקלתי בשום בעיה והרגשתי כאילו כולם התחילו מאותו מקום. בסוף גיליתי שמה שלימדו אותם יותר שעות היה "בולשיט" ולא קשור ללימודים-לימדו אותם על החלל ובמחשבים scratch שזה אפילו לא תכנות אמיתי ולא הרגשתי אפילו בפער. במהרה נהייתי מצטיינת גם שם ואני גם שם נחשבת מההכי טובים בכיתה עם ציונים ששואפים ל100 וציוני בגרות מעולים. מה שאני מנסה להגיד זה שה"טייטל" לא ממש משנה, מה שמשנה בסופו של היום זה הבגרויות כי על זה מסתכלים ותחשבי שה60-70 האלה זה גם מוריד מהמגן ופוגע בעקבות זה גם בבגרות. אני רציתי להוריד מעצמי לחץ ולהיות בכיתה רגילה וגם המדעית אצלנו לא ממש שונה מרגילה והוגשתי על 100 בכל המקצועות והבגרויות קרובות לזה. לדעתי עדיף לך להוריד מפלס לחץ ולהצליח בכיתה רגילה אבל בחירה שלך.
אנונימית