8 תשובות
שואל השאלה:
ביקשתי מבנים לענות
ביקשתי מבנים לענות
אנונימית
תגידי תודה שעונים לך בכלל (:
שואל השאלה:
מה את לוקחת קשה? ביקשתי מבנים כי אני צריכה דעה של בנים ולא של בנות
מה את לוקחת קשה? ביקשתי מבנים כי אני צריכה דעה של בנים ולא של בנות
אנונימית
לא מעניין אותי האמת
שמים לב
פחות.
שואל השאלה:
את בן?
את בן?
אנונימית
זה די רגיל אצל בנות אבל אני יותר אוהבת משוחרר חח
באותו הנושא: