התחברות
הרשמה
איך אתם מתחמקים מדברים שההורים מבקשים ממכם?
היום עזרתי לאבא שלי להפקיד צ'קים, מחר אני אהיה במרכז (ואני מאזור הדרום) כדי להעביר למישהו צ'ק ואין לי זמן לכל זה כי יש לי ללמוד לבגרויות ולמבחנים ודיברתי עם ההורים והם לא מקשיבים לי.. מה אפשר להגיד או לעשות? זה מצב מאוד מייאש...
7 בנובמבר 2018, 21:48
הורים
משפחה
תשובה אחת
חחח אם אני מתחמק זה דברים פשוטים יותר כמו להגיד שאני לא מרגיש טוב וללכת לשירותים עם הטלפון - שעה מובטחת של שקט :)
T
The Zebra
באותו הנושא:
אם אני בwifi שאני בגלישה בסתר, אפשר לראות את זה אם ההורים מבקשים?
הגיוני שההורים שלי רוצים ומבקשים שאני ארזה?
למה כולם פה מבקשים קטילות על כל דבר?
אם הייתה לכם משאלה אחת, מה הדבר שהייתם מבקשים?
איך מתחמקים מטיול משפחתי?
גם אתכם זה מעצבן להלוות להורים כסף כשהם מבקשים?
אם הייתם יכולים לקבל כל דבר שהייתם מבקשים אבל דבר אחד מה הייתם מבקשים?
איך מתחמקים מאסיפת הורים?
אם הייתם יכולים לבקש משהו אחד, זה יכול להיות כל דבר(חוץ מכסף), מה הייתם מבקשים?
אם הייתם בכנסת למשל והייתם יכולים לבקש כל דבר לשנות במדינה, מה הייתם מבקשים שישתנה/יקרה?
אם הייתם יכולים לקבל כל דבר שתרצו, מה הייתם מבקשים?