14 תשובות
כן יש שם מלא חרמנים כמעט הרוב שם ופדופילים
אבל שאני עם חברות שלי ומשעמם לנו אנחנו נכנסות (לא חרמניות) ותאמת הכרתי שם מלא ידידים
אני שם מלא
כי יש לא קצת אנשים מראים את ז**ן שלהם בחוץ
ואיי גם אני נכנסתי שם עם חברים (ולא אנחנו סוטים לא לדאוג מרוב שעמום) חלק היו צחוקים חלק היו פאק ראיתי נעבור..
איך נכנסים לאומגל?
אפשר דרך הטלפון?
אנונימית
צריך להפעיל גם מצלמה
אבל אפשר מהטלפון?
אנונימית
אני חושב שאפשר.
אבל מה רושמים בגוגל?
אנונימית
שואל השאלה:
בטלפון זה מלא מטרידנים.
הצ'אט מצלמות יותר מעניין.
אנונימי
תנקס
אנונימית
ואו כן חחח פעם הייתי שם מלא
שואל השאלה:
למה סוטים?
אנונימי
כן אתר וידאו צאט של סוטים