4 תשובות
אם הוא מתבייש בך- מגיע לך יותר. מגיע לך אדם שיעוף עלייך ויהיה מאוהב בך, ירצה להשוויץ בך לכולם ויהיה גאה בך.
יכול להיות שהוא פשוט רוצה חברה, או שהוא חרמן, או שהוא פשוט חשב שאיתך זה יהיה לו קל והוא לא יצטרך להתאמץ.
אבלל. אל תסיקי מסקנות ישר שהוא מתבייש בך, יכול להיות שהוא אדם ביישן בכללי. מה שמפריע לך, תפתחי בפניו- חבל לפרק זוגיות סתם
יכול להיות שהוא פשוט רוצה חברה, או שהוא חרמן, או שהוא פשוט חשב שאיתך זה יהיה לו קל והוא לא יצטרך להתאמץ.
אבלל. אל תסיקי מסקנות ישר שהוא מתבייש בך, יכול להיות שהוא אדם ביישן בכללי. מה שמפריע לך, תפתחי בפניו- חבל לפרק זוגיות סתם
שואל השאלה:
בכללי הוא ביישן ישב פעם אחת עם חברות שלי והוא היה ממש שקט
בכללי הוא ביישן ישב פעם אחת עם חברות שלי והוא היה ממש שקט
אנונימית
זה לא בהכרח אומר שהוא מתבייש בך..
את מכירה אותו תנסי לגרום לו להרגיש בנוח
את מכירה אותו תנסי לגרום לו להרגיש בנוח
אנונימי
שואל השאלה:
אומנם אני לא מקל .. אבל אני יפה תמיד אומרים לי את זה בכל הזדמנות גם אנשים שאני לא מכירה ... אבל לא יודעת מה יש לו הוא קצת ביישן זה ידוע לי
אומנם אני לא מקל .. אבל אני יפה תמיד אומרים לי את זה בכל הזדמנות גם אנשים שאני לא מכירה ... אבל לא יודעת מה יש לו הוא קצת ביישן זה ידוע לי
אנונימית