9 תשובות
וואי גם אני ככה
אנונימית
לא ללכת לקניון
אנונימי
אין לך ממה להתבייש... גם יש שם המון אנשים אז לא ישימו לב אליך
שואל השאלה:
עכשיו הורדתם לי יותר
אנונימית
ממה את מתביישת?
שואל השאלה:
מעצמי לא יודעת
אנונימית
למה שתתביישי מעצמך? במה את שונה מכל שאר האנשים שהולכים לשם?
זו הרגשה טבעית להרגיש פגיע בסיטואציה עם הרבה אנשים מסביב
פשוט תעבדי על זה עד שתתביישי פחות ופחות עם הזמן זה יעלם
שואל השאלה:
אמרתי לעצמי פשוט לא להתבייש והיה ממש כיף
אנונימית
באותו הנושא: