9 תשובות
שואל השאלה:
זה לא אני just to get sonething straight (או איך שלא אומרים את זה)
אנונימי
צריך קצת לגבוהה כי אני יהיה יותר גבוה ממנו ככה וזה קצת מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?
אנונימי
170 לא הבדל רציני פשוט מעדיפה את החבר שלי יותר גבוה ממני
אנונימית
אין לו סיכוי הוא נמוך מדי.
שואל השאלה:
אני לא 1.68
תיארתי חבר טוב שלי
אנונימי
שכחתי לציין שאני ואתה אותו גובה חח לול