9 תשובות
אחלה לגמרי
שואל השאלה:
זה לא אני just to get sonething straight (או איך שלא אומרים את זה)
זה לא אני just to get sonething straight (או איך שלא אומרים את זה)
אנונימי
צריך קצת לגבוהה כי אני יהיה יותר גבוה ממנו ככה וזה קצת מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
מה הגובה שלך?
מה הגובה שלך?
אנונימי
170 לא הבדל רציני פשוט מעדיפה את החבר שלי יותר גבוה ממני
אנונימית
אין לו סיכוי הוא נמוך מדי.
שואל השאלה:
אני לא 1.68
תיארתי חבר טוב שלי
אני לא 1.68
תיארתי חבר טוב שלי
אנונימי
בסדר גמור
שכחתי לציין שאני ואתה אותו גובה חח לול
באותו הנושא: