4 תשובות
תכתבי משהו מתחכם מהסטורי שלו
ErO
שווה לעשות לך עוקב?
אנונימית
תגידי לו באמת את מה שאת חושבת לדעתי שהוא נראה אחלה בן אדם ושתשמחי להכיר אותו

זאת דעתי חחח אם מישהי הייתה כותבת לי את זה אני חושב שהייתי מבסוט חח :)
שטויות באמת בן זה לא בת ואם תפני אליו אני מאמין שלא יסנן
את יכולה לפנות אליי לגבי השאלה