7 תשובות
הם לא אבל פסדר
כן, האחוז הזעיר שמצליח. מקצועות צווארון לבן זה מעמד ביניים מובטח.
הפסקתי לחפש היגיון בבית ספר. מקום מטומטם בלי פואנטה חוץ מאנגלית ותעודת בגרות מסריחה.
אם יש מקצועות חשובים זה ספורט לשמור על הבריאות ואנגלית שצריך לדעת מכיתה ו בערך כל בחומר כבר פשוט מיותר
(אני לא מגן על בית ספר, חלילה)
את חושבת שהצלחה זה בהכרח השכר שבסוף את מקבלת? אז משהו פגום בחשיבה שלך.
יש אנשים שאוהבים מוזיקה, ורוצים לעשות טוב לאנשים עם מוזיקה שהם יוצרים.
יש אנשים שאוהבים אומנות, ורוצים לעשות טוב לאנשים עם האומנות שהם יוצרים.
כנל לספרות, עיצוב, או כל מקצוע אחר.
לגבי המקצועות המדעיים? בדייק אותו הדבר.
אנשים שעוסקים בביולוגיה הם לרוב אנשים שרוצים להועיל לאנושות עם המידע שהם יגלו, תקף גם לגבי כימיה, פיזיקה, מדעי המחשב, מתמטיקה, ביוטכנולוגיה וכל מקצוע מדעי אחר.

כל אחד מהם פשוט מיועד לאנשים אחרים, ובכל אחד מהם אפשר לעשות טוב לאנשים שונים ובצורה שונה.
לא יודעת מה איתך, אני חושבת שאנשים שמצאו תרופות למחלות שהיו מוגדרות כחשוכות מרפא ולא קיבלו על זה כלום הם הרבה יותר מסופקים ומגדירים את עצמם כמצליחים מכל אדריכל מיליונר שלא נהנה ממה שהוא עושה.
שואל השאלה:
כנראה לא הבנת אותי, לא מדדתי הצלחה לפי השכר, הבית ספר מודד. ולשם הוא מכוון תלמידים עם מקצועות ריאלים ולא תומך בשאיפות אחרות שנחשבות כהצלחה אמיתית בעיני התלמידים.
אנונימית