6 תשובות
כע
כנראה שהיא נולדה עם הכישרון הזה
כן, זה הכל עניין של אימון.
שואל השאלה:
זה מוזר אבל שהיא לא למדה בחיים היא יכולה פשוט סתם לצייר בשיעור וזה יוצא לה כמו איזה פיקאסו wtf וגם היא מציירת קריקטורות מדהימות
זה מוזר אבל שהיא לא למדה בחיים היא יכולה פשוט סתם לצייר בשיעור וזה יוצא לה כמו איזה פיקאסו wtf וגם היא מציירת קריקטורות מדהימות
אנונימית
גם אני ככה (לא פיקאסו, אבל מציירת טוב) היא כנראה מציירת הרבה מגיל צעיר.
אימון. אימון. אימון.
באותו הנושא: