6 תשובות
כע
כנראה שהיא נולדה עם הכישרון הזה
כן, זה הכל עניין של אימון.
שואל השאלה:
זה מוזר אבל שהיא לא למדה בחיים היא יכולה פשוט סתם לצייר בשיעור וזה יוצא לה כמו איזה פיקאסו wtf וגם היא מציירת קריקטורות מדהימות
אנונימית
גם אני ככה (לא פיקאסו, אבל מציירת טוב) היא כנראה מציירת הרבה מגיל צעיר.
אימון. אימון. אימון.