5 תשובות
שואל השאלה:
לא עשיתי יום המאה עדין
לא עשיתי יום המאה עדין
אנונימית
אי אפשר לדעת, יש כל כך הרבה תפקידים אפשריים
יש לך תפקידים די מצומצמים שתוכלי לעשות, כנראה תפקידים בלי הגבלת קבא ודפר
תפציצי ביום המאה ואולי זה יעזור לך קצת
תפציצי ביום המאה ואולי זה יעזור לך קצת
מזכירה או משהו,הנתונים לא ואו ללוחמה
לא מובן....
באותו הנושא: