13 תשובות
לא מצחיק אחי בין האנשים הכי הכי יקרים לו נפטרו ואתה מתגרה בו מה עבר עלייך?
זה לא בסדר.
מאוד חסר טאקט, לא מכובד וילדותי מצדך. לא צוחקים על דברים כאלה.
מאוד חסר טאקט, לא מכובד וילדותי מצדך. לא צוחקים על דברים כאלה.
הוא עצוב. למה שלחת לו?!
מקווה שזה ספאם.. עשית משהו ממש רע.. אם הייתי במקום החבר שלך הייתי מנתקת קשר.
מקווה שזה ספאם.. עשית משהו ממש רע.. אם הייתי במקום החבר שלך הייתי מנתקת קשר.
זה לא בסדר מה שעשית ממש לא צוחקים על דברים כאלה
אני יכולה להגיד מה אין לך וזה רגש, אתה חסר רגשות.. זה לא בסדר, תתנצל
זה לא יפה בכלל ...תתביש ...אם אתה לא יכול להזדהות אז אל תגיב כלום....כאילו אתה שם עוד מלח לפצעים...אימא זה משהו כל כך יקר ואני מאחלת לאימך ליים ארוכים שלא תצטרך להבין את זה...
גם אני איבדתי את אימי בצעירותי ולא היה לי אותה בגיל ההתבגרות דבר שלא פייר ונאלצתי לגדל את עצמי ולחשוב לבד ואני כל כך כועסת עליך..לך תתנצל
גם אני איבדתי את אימי בצעירותי ולא היה לי אותה בגיל ההתבגרות דבר שלא פייר ונאלצתי לגדל את עצמי ולחשוב לבד ואני כל כך כועסת עליך..לך תתנצל
איפה הרגשות שלך?אני מאוד מקווה שזה ספאם!
תחשוב על זה שוב, אבל תחשוב טוב.
אמא שלו נפטרה והוא צריך את החבר הכי טוב שלו כרגע שינחם אותו ולא יצחק על המוות שלה, הוא איבד את הבן אדם הכי חשוב לו.
עדיין לא מבין מה יש לו?
עם אתה רוצה שהוא ימשיך להיות חבר שלך כדי שתבקש סליחה.
אמא שלו נפטרה והוא צריך את החבר הכי טוב שלו כרגע שינחם אותו ולא יצחק על המוות שלה, הוא איבד את הבן אדם הכי חשוב לו.
עדיין לא מבין מה יש לו?
עם אתה רוצה שהוא ימשיך להיות חבר שלך כדי שתבקש סליחה.
מאוד מקווה שזה ספאם אם לא זה חסר טאקט בקטע אחר
אמא שלו נפטרה ואתה מתגרה בו בתקופה הרגישה הזאת?? זה ממש לא בסדר תתנצל בפניו
אמא שלו נפטרה ואתה מתגרה בו בתקופה הרגישה הזאת?? זה ממש לא בסדר תתנצל בפניו
איפה הרגשות שלך ???
תתנצל ..בצחוק לשלוח לו דבר שכזה בושה
תתנצל ..בצחוק לשלוח לו דבר שכזה בושה
וואו זה מזעזע. עצם העובדה שאתה לא מבין מה לא בסדר בזה עוד יותר מזעזע.
תשים את עצמך במקום שלו. שאבא שלך לדוגמה היה נפטר חס וחלילה. היית רוצה שישלח לך שיר אבא הלך לעבודה? במקום שידבר איתך וישאל אותך איך אתה?
תשים את עצמך במקום שלו. שאבא שלך לדוגמה היה נפטר חס וחלילה. היית רוצה שישלח לך שיר אבא הלך לעבודה? במקום שידבר איתך וישאל אותך איך אתה?
אתה אדיוט חסר רגש ולא אכפת לי שיורידו לי מהאמינות על זה.כאב לי הלב לקרא את זה.מצטערת
אנונימית
לדעתי זה ספאם
באותו הנושא: