4 תשובות
יתכן שכן, מה שבטוח שעכשיו אין מלחמה
הם חזרו לאזעקות שוב היה שוב הזעקה הרגע אני חושבת שען
אנונימית
אין מלחמה בגלל שעזה לא מדינה זאת פשוט עיר אבל כן אהיו מבצעים
לא חושבת.
באותו הנושא: