3 תשובות
זה לא מוזר להרבה בנות (וגם לחלק מהבנים) יש את הפחד הזה אבל את אמורה לתת לו לצאת לבד עם מי שבא לו כל עוד זה לא מישהו שיכול לפגוע בו.
זה רק ידידה ומן הסתם שהוא ירצה לראות אותה..
ונגיד ויקרה משהו(ולא אמור כי זאת ידידה שלו) , את לפחות עכשיו יודעת שאי אפשר לסמוך עליו והבחירה תהיה שלך אם להמשיך בקשר הזה.
ואם מה שמפריע לך זה לשמוע איך כל הזמן בא לו להפגש עם ידידה שלו זה לגיטימי לבקש ממנו לא לדבר איתך על זה/להשקיע בך יותר זמן.
זה רק ידידה ומן הסתם שהוא ירצה לראות אותה..
ונגיד ויקרה משהו(ולא אמור כי זאת ידידה שלו) , את לפחות עכשיו יודעת שאי אפשר לסמוך עליו והבחירה תהיה שלך אם להמשיך בקשר הזה.
ואם מה שמפריע לך זה לשמוע איך כל הזמן בא לו להפגש עם ידידה שלו זה לגיטימי לבקש ממנו לא לדבר איתך על זה/להשקיע בך יותר זמן.
יש מצב שהיא הייתה שם הרבה לפנייך, ואין שום בעיה לזה שהוא נקשר לעוד אנשים חוץ ממך..
תשחררי ממנו קצת, סך הכל רוצה לפגוש ידידה טובה, מותר שיהיו לו חיי חברה חוץ ממך you know...
תשחררי ממנו קצת, סך הכל רוצה לפגוש ידידה טובה, מותר שיהיו לו חיי חברה חוץ ממך you know...
זה לא מוזר, למה בכלל הוא יוצא עם ידידה שלו לבד? וגם זה שהוא מתגעגע אליה ככה... דברי איתו על זה
באותו הנושא: