7 תשובות
כן,קצת מגעיל אבל שיקולים שלהם
לא, זה צעד חכם, אם הוא לא היה חסום מישראל, המון ילדים קטנים היו כותבים: "זה סטטיק ובן אל!!" ומספימים את התגובות בעברית.
כן, רק שהילדים הקטנים האלה הם הסיבה להצלחה שלהם.
ולכן הם מנסים עכשיו להצליח בחול, להיכנס לקהל גדול יותר ומבוגר יותר.
מה זאת אומרת חסמו את השיר מישראל?
לא הבנתי.
מה הם עשו?
מה הם עשו?
איפה השיר נמצא שהם חסמו אותו
באותו הנושא: