14 תשובות
אי אפשר
איאפשר
אי אפשר...
אי אפשר..
אפשר לתת פרח אבל אותו אחד שהפך לאנונימי לא ייקבל אותו..
נו זה בעיה שלו
את נותנת רגיל אבל היא זה לא יעלה לה את המספר פרחים..
פשוט את האית
צריכה ללחוץ על כוכבים
צריכה ללחוץ על כוכבים
שואל השאלה:
באסה: (
באסה: (
אפשר לתת אבל זה לא מעלה במספר הפרחים של האנונמי\ת
את נותנת ע"י לחיצה על "שלח פרח" אבל זה לא ייספר לו במד פרחים ככה שהוא לא באמת יקבל את הפרח
אי אפשר לתת פרח לאנונמית
אי אפשר חח
אי אפשר...