8 תשובות
ברור שמתחברים קודם כל בגלל המראה מין הסתם אני מדברת איתך על הבנים , הם רואים מישהי שנראת טוב לעין יעשו הכל כדי לפרלטט איתה .
תשמעי ככה זה עובד מתחילים לדבר כי את מוצאת חן בעינייהם ואז הם פשוט מכירים אותך ואת האישיות שלך
להיות יפה זה לא דבר רע מן הסתם אל תדאגי מי שבאמת יתחבר אליך זה אהיה בגלל מי שאת
מזאת אומרת יעשו הכול חח?
זה כמו שאני עכשיו יבקש ממנה לדבר איתי בפרטי זה הכוונה יעשו הכול?
רוצה לומר לך שאישית אני מילדה בת 14 מכוערת הפכתי לאחת ממש יפה. גם, לא בקטע של שחצנות. אני הייתי בעבר חסרת ביטחון בעליל (ובצדק) ובאמת שהשתפרתי בשנה וחצי האחרונות וקיבלתי המון, אבל המון תגובות על המראה שלי גם מבנים וגם מבנות (לסביות אפילו). בקיצור הפואנטה שלי היא שאני מבינה מה את אומרת ואני פשוט למדתי לשים לב מתי בן אדם מדבר איתך כי את יפה או מושכת וזה מה שהוא מחפש או שהוא מדבר איתך כדי באמת להכיר.
כי בואי נודה בזה עם כמה שאנחנו רוצים עולם אוטופי הוא לא קיים, ואם את יפה, רוב הבנים שפונים ויפנו אלייך עושים את זה כי את יפה. השאלה אם המטרה שלהם זה "להשיג" אותך כי את שווה או המטרה שלהם זה להכיר אותך כי את גם יפה ואולי גם נראית מעניינת. ואת זה אפשר להבדיל לפי איך שהבחור מדבר אלייך ועל מה הוא מדבר.
דוגמה, חייל איתי בפלוגה בגדוד שהייתי בו כן בהתחלה ניגש אליי הרבה וחייך כשהוא דיבר איתי וברור שזה נטו בגלל רושם ראשוני אבל וואלה אחרי שיחה שתיים הוא ראה שאפשר לדבר על יותר דברים ושיש לנו תחומים משותפים אז בשיחות התמקדנו על צחוקים ודברים ששנינו אהבנו והוא כבר לא הסתכל על כל אינץ בפנים שלי כי היה לו כיף להסתכל. נהיינו ידידים ממש טובים.
לעומתו היה חייל אחר שכל פעם שניגש אליי זרק מחמאה, הסתכל עליי וחייך וכל הזמן חיפש להגיב על איך שאני נראית. גם אם זה היה בנימוס ולא בקטע של "את פגז? כי בדיוק נגמר לי בתומ"ת"(השם ישמור).
אז די ברור עם אנשים כאלה שהם לא יחפשו ולא מעוניינים לחפש מעבר.

אז זה פשוט משהו שיבוא לך עם הזמן או שכבר עכשיו את מצליחה להבדיל, אם מישהו שמדבר איתך רוצה לדפוק או להכיר.
ואת צריכה גם ללמוד לא לחשוף את כולך עם בן אדם שרק הכרת. כן את יכולה לצחוק כן את יכולה לדבר על עצמך אבל במידה כי בכל זאת את לא מכירה אותו.

סליחה על החפירה. אישית זה נושא שישבתי עליו הרבה זמן
נראה לי שהבנת לבד -,-
ואם לא אז יעשו הכל אני מתכוונת נגיד אם בן רואה בת יפה והיא מהסביבה שלו ויש לו ביטחון והכל אז הוא לא יהסס לגשת אליה ולפרטט איתה .
יש סיכוי שכן ויש סיכוי שלא, אף אחד לא יכול לדעת. אבל לא, לא כל הבנים מתעניינים רק באופי וזה ממש שוביניסטי לומר את זה. הפתעה, בנים יכולים גם להתאהב דרך אופי.
אישית אני לא ארגיש בנוח לדבר עם מישהו שלא נראה לי טוב בעין.
יש מצב שהרבה מדברים איתך רק בגלל שאת יפה, אבל לדעתי הם לא היו רוצים להמשיך לדבר איתך אם האופי שלך לא טוב.