התחברות
הרשמה
מעלה תמונה של בניית ציפורניים חדשה מה לכתוב?
16 בנובמבר 2018, 19:25
בניית ציפורניים
ציפורניים
מניקור
בנייה
קוסמטיקה
3 תשובות
אם עשית אצל מישהי אז תכתבי 'אלופה' ותתייגי
E
ErO
new ושני אמוג'ים של לב כי את כל כך שונה ומיוחדת
מ
מַלְאָךְ
my new
S
Super Bored
באותו הנושא:
עלות קורס לבניית ציפורניים - נרשמתי לקורס בניית צופורניים בנייל ציפורניים. הוא עולה 3000. זה יקר?
באיזה גיל מתאים לעשות בניית ציפורניים אני בת 14 וחצי..
עלות בניית ציפורניים - כמה עולה לעשות בניית ציפורניים?
דרכים לבניית ציפורניים עצמית - איך אני יכולה לעשות בניית ציפורניים בעצמי..?
בניית ציפורניים/לק ג'ל?מה יותר נשי? הציפורניים שלי קצרות וג'ל לא יהיה יפה בנתיים ..מצד שני בנייה זה מאוד מזיק לציפורן
האם מותר להיות עם בניית ציפורניים בצבא (כולל טירונות)?
איך כותבים בניית ציפורניים (בניית אקריל) ברוסית?
בניית ציפורניים וההשפעה על בריאותן - האם בניית ציפורניים יכולה להזיק לציפורן?
מה ההבדל בין בניית ציפורניים רגילה (אקריל) לבין בניית ציפורניים בג'ל?
כדאי לעשות בניית ציפורנים לפורים בחיים שלי לא עשיתי בניית ציפורנים בת 18 כיתה יב?
הורדת בניית ציפורניים - איך מורידים בניית צפורניים לבד בבית?