5 תשובות
מה? מה הקשר. אני משקיעה בעצמי כי זה עושה לי טוב. והשקעתי בעצמי גם כשהיה לי חבר והוא בכלל לא למד איתי.
לא נראה לי זאת הסיבה שבנות משקיעות בעצמן. כלומר, יש אבל לא כולן זה בטוח.
לא
אין לי בנים חתיכים בשכבה בכלל.
אתן*
ואכן חח (:
לא, אני משקיעה בשביל בנות