5 תשובות
תיהי עצמך ופשוט תתחילי שיחות עם אנשים אחרים. מי שיאהב אותך יופי, מי שלא יכול ללכת להזדין
לאהוב את עצמך קודם כל. להעריך את עצמך.
להכיר בנאדם אחד שיכיר לך את החבורה שלו ולאט לאט את תכירי שם את כולם
להכיר בנאדם אחד שיכיר לך את החבורה שלו ולאט לאט את תכירי שם את כולם
אין שיטה.
רק להתחבר לאנשים
רק להתחבר לאנשים
הרבה ביטחון, חברותיות, להראות לאנשים שהם יכולים לסמוך עלייך, להראות בעיקר את הצדדים הטובים שבך, אה וליזום
בגיל 18 נמעס לי מחברים שלי
הייתי שונה מהם
אהבתי מוסיקה x הם y
אהדתי קבוצה x הם y
אהבתי דברים אחרים הם y
מה עשיתי... חיפשתי חברים שיש להם את אותם תחביבים
כמו קומיקס. כמו מטאל.
בזמנו היה פורום הייד פארק ושם הכרתי חברים שאני עד היום בקשר איתם
יש פייסבוק יש קבוצות שהם יכולים לשבת בידיוק על התחביבים שלך ומשם תוכלי להכיר אנשים
יש משחק בשם פוקמון גו (כן אני משחק בזה)
אחד המשחקים היותר חברתים שיש
כי אנשים אשכרה נפגשים ועוזרים אחד לשני בריידים ובהחלפת פוקמונים ויש קבוצות וואצפ וכו אז אם תשחקי בזה וזה יעניין אותך תוכלי דרך המשחק להכיר עוד אנשים.
ואני חוזר
יש לך תחביבים מסוימים
תחפשי אנשים אם אותם התחביבים! בקבוצות בפייסבוק
הייתי שונה מהם
אהבתי מוסיקה x הם y
אהדתי קבוצה x הם y
אהבתי דברים אחרים הם y
מה עשיתי... חיפשתי חברים שיש להם את אותם תחביבים
כמו קומיקס. כמו מטאל.
בזמנו היה פורום הייד פארק ושם הכרתי חברים שאני עד היום בקשר איתם
יש פייסבוק יש קבוצות שהם יכולים לשבת בידיוק על התחביבים שלך ומשם תוכלי להכיר אנשים
יש משחק בשם פוקמון גו (כן אני משחק בזה)
אחד המשחקים היותר חברתים שיש
כי אנשים אשכרה נפגשים ועוזרים אחד לשני בריידים ובהחלפת פוקמונים ויש קבוצות וואצפ וכו אז אם תשחקי בזה וזה יעניין אותך תוכלי דרך המשחק להכיר עוד אנשים.
ואני חוזר
יש לך תחביבים מסוימים
תחפשי אנשים אם אותם התחביבים! בקבוצות בפייסבוק
באותו הנושא: