7 תשובות
תצהוב
אל תקנה אם הייתי ידידה שלך כנראה שהייתי מנתקת איתך קשר
אנונימית
אל תקנה לה את זה
*מוחקת את ההסטוריה*
*מוחקת את ההסטוריה*
אתה אובסיסיבי לספאמים האלה אה?
שואל השאלה:
זה מה שהיא אוהבת
זה מה שהיא אוהבת
אנונימי
לא ממש רעיון טוב למתנה בשביל ידידה, ועוד בגיל 15
תחסוך את הכסף ואל תקנה
עדיף.
עדיף.
באותו הנושא: