3 תשובות
לא קרה לי אבל לי זה קרה ההפך כל מי שהייתי חברה טובה שלו והסתובבנו והכל התחיל להציע לי וזה פשוט היה כולם וזה כבר ממש התחיל לבאס אותי כי סהכ רציתי ידיד לצידי לא חבר.
אני מבינה שכרגע הוא לא מאוהב בך אבל את לא יכולה לדעת יכול שכן והוא לא מראה את זה תאמיני לי את חייבת לברר את זה בעצמך
אם הוא לא מעוניין את חייבת להתגבר עליו אל תהרסי את הקשר ביניכם אם הוא כל כך חשוב לך תחפשי דרכים להעסיק את עצמך או לנסות להמשיך הלאה תמצאי לך עיסוקים אחרים שיכיחו ממך את האהבה אליו אבל גם להמשיך לאהוב אותו ובכל זאת להיות איתו זאת אופציה כי עדיף לא להתרחק ממישהו שעושה לך טוב תזרמי עם זה תנסי לחפש באינטרנט קצת או בספרים פתרונות אני בטוחה שתמצאי משהו הכל בסדר סומכת עלייך בהצלחה
אנונימית
קרה לי גם חח
שיש לך פשוט ידיד ואת דלוקה עליו מבלי לרצות להיות דלוקה עליו...
פשוט תנסי למצוא קראש ואז ירד לך מידיד שלך;)
(אני אומרת את זה מתוך נסיון:) )
אנונימית
גם אני הייתי במקום שלך ובשביל שזה יעבור אמרתי לו את מה שאני מרגישה כלפיו כי לא יכולתי להחזיק את זה בפנים יותר. הוא קיבל את זה דיי סבבה, למרות שהוא לא הרגיש כלפיי שום דבר וזה לא יצא ביננו, פשוט המשכנו הלאה כאילו כלום לא קרה.. כל אחד מקבל את זה בצורה שונה וזה לגיטימי להתאהב בידידים או בחברים. תעשי את מה שאת מרגישה נכון לעשות ;-)