3 תשובות
פשוט תציבי לעצמך גבולות
לחסום פדופילים
אני גם לא הייתי פה הרבה מהפחד הזה, פשוט אל תפחדי לחסום לפעמים או לא לענות, תשתדלי להיות באנונימי על שאלות מסויימות שאת יודעת שיגררו את זה...
אל תפסיקי להיות פה
זה כמו שלא תסתובבי ברחוב בגלל שיש גנבים או אנסים, אל תשכחי שזה אחוז קטן מאוד מסטיפס, רובנו בני נוער וזה (:
אל תפסיקי להיות פה
זה כמו שלא תסתובבי ברחוב בגלל שיש גנבים או אנסים, אל תשכחי שזה אחוז קטן מאוד מסטיפס, רובנו בני נוער וזה (:
באותו הנושא: