18 תשובות
בטח שאתה יכול יש לך זמן
בלתי אפשרי לעשות את זה בדרך בריאה..
3 קילו בפחות מחודש? זה להכנס בבום

תכנס לאימונים + תזונה ותשמור על הקצב הזה.. אתה כן תרד במשקל וכן תחטב את הגוף שלך.. מקווה שתקבל תוצאות יפות עד חנוכה אבל בבקשה אל תנסה לדחוף 3 קילו בחודש..
מה הבעיה פשוט אל תאכלי
אנונימי
כן, בטח ששומעת את עצמי.. אומרים שתקין להוריד עד קילו בשבוע אז תחשבי
שואל השאלה:
אני שומע את עצמי. לא דחוף לי ממש החודש, הרעיון הוא להיפטר ממעט המשקל הזה בזמן הקצר ביותר
אנונימי
פשוט תעשי ספורט ואל תאכלי דברים מלאי שמן שמשמינים
תעשה ספורט. ותאכל בריא, ואז תראה שעוד השבוע כבר תרד
שואל השאלה:
אז מה עושים?? ממה נמנעים..
אנונימי
3 קילו בחודש זה ממש אחלה ואפילו מצוין. ההמלצה זה בין 2.5-2 קילו בחודש אבל בגלל שזו תחילת דיאטה אז אתה תרד יותר.
תאכל 3 ארוחות מסודרות פלוס 1-2 ביניים(קצת אגוזים או משהו כזה)
תאכל מלא חלבון, שומן, וקצת פחמימה.
תעשה ספורט, לא חובה אירובי עדיף אימוני כוח. בהצלחה
אנונימית
נמנעים מבשר שמן כמו בשר אדום, וכו.
גבינות שמנות (עד %5 גג)
פחמימות פשוטות(פירות, סוכר, כל מה שמתוק)
וזהו בערך, פשוט תאכל בריא ובמאזן קלורי שלילי
אנונימית
את יכולה להוריד 3 קילו בשבוע
מה שאת צריכה לעשות זה ככה:
תשתי מלא מים כי במים יש 0 קלוריות וככה גם תיאי פחות רעבה

בשבוע הזה אל תוכלי פסטות ולחם בקיצור תחליפי את המקמח בירקות ופרות ומאכלים בריאים

תעשי כל יום במשך השבוע הזה ספורט לפחות 30 דקות כל יום לא פחות

תנסי לוותר על משהו אחד שהאכלת לפני הדיאטה ותוותרי עליו
אנונימית
שואל השאלה:
לוותר על לחם? אז מה אני אוכל בשביל לשבוע? ומה עם אורז?ומה הארוחות צהרים?
אנונימי
אל תקשיב לאנונימית האחרונה. חארטה רצח אתה יכול לחם! עדיף מחיטה מלאה ותגביל את עצמך ל2 פרוסות ביום / לחמניה והכל טוב תאמין לי ירדתי 8 קילו ואני אוכלת כל יום לחם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה. 2 פרוסות לחם אומ2 כריכים? ומה בנוגע לארוחות צהריים?
אנונימי
2 פרוסות לחם או לחמניה אחת.
וארוחת צהריים מנת דג/בשר רזה כמו עוף לדוגמא רצוי חזה עוף, וירקות , אפשר גם קצת אורז או קינואה או בורגול (בערך 4 כפות הייתי אומרת)
אנונימית
שואל השאלה:
מה אבל זה כלום! ממה אני אשבע?
אנונימי
אמרתי לחם עם גדנים לא רגיל וזה משביע וגם ירקות בשר זה יעזור
אנונימית
מה? לחם זה בנוסף, אתה יכול לאכול את זה עם חביתה , גבינה , בשר, טונה .. רק מבחינת הכמות לחם אמרתי 2 פרוסות.
פשוט תאכל 3 ארוחות ו2 ביניים.
אנונימית