3 תשובות
את לא חייבת לאכול
תזרקי תסנביץ או תתני לחברה
תזרקי תסנביץ או תתני לחברה
את לא חייבת.. תנסי להסביר לו שאת כבר לא רעבה כי את אוכלת בבית.. למקסימום אם לא עוזר פשוט תביאי את האוכל למישהו..
פשוט תתני לחברה או משהו ואם אבא שלך מתעצבן תזרקי בבית הספר ואל תגידי לא אבל עדיף לא לזרוק
באותו הנושא: