10 תשובות
כל עוד את עובר לא ניראלי שיורידו אותך
אם היית מקבלת ציונים כמו 30,40,50 אז אפשר להבין
אויש קיבלת 20 לא שמתי לב.
זה תלוי בבית הספר שלך. אני נכשלתי כמעט בכל המבחנים בכיתה י' בחמש יחידות ועדיין נתנו לי אופציה להשאר על תנאי אם אני עוברת קורס קיץ.
אממ תלוי
אממ לא נראלי, יכול להיות שיעשו לך מבחן מעבר בסוף שנה או משהו כזה. לא מורידים מיד, בודקים את זה (לפחות בביהס שלי).
לא נראה לי
בשכבה שלי היו כאלה שנכשלו ברוב המבחנים במתמטיקה בתיכון והורידו אותם יחידות רק לקראת הבגרות
בשכבה שלי היו כאלה שנכשלו ברוב המבחנים במתמטיקה בתיכון והורידו אותם יחידות רק לקראת הבגרות
כן....
אנונימית
כן יורידו אותך משום ש-20 ו-60 ו-70 אלה ציונים די נמוכים , הבית ספר יבין שהרמה קשה לך ויוריד אותך ל-4 יחידות כי זה כנראה ברמה שלך ...
שואל השאלה:
אבל זה רק בוחן על נושא אחד.., וכל שאר הנושאים אני טובה
אבל זה רק בוחן על נושא אחד.., וכל שאר הנושאים אני טובה
אנונימית