התחברות
הרשמה
יש לי בבית רק פתיתים והמבורגר קפוא, להכין את זה או להזמין?
19 בנובמבר 2018, 14:23
המבורגר
מסעדות
מתכונים
רעב
אוכל
2 תשובות
להזמין להתפנק
א
אנונימי000000000000
תזמין.ועל הדרך גם ליי
י
יצאתי מדעתי תכף אשוב....
באותו הנושא:
אני רוצה לאכול פתיתים והמבורגר (בלי שמן) מתי כדאי לאכול את זה לפני אימון או אחריי?
הרגע טיגנתי סטייק המבורגר הוא היה קפוא התאריך פג תוקף הוא לעוד חודש.. ואחרי הבישול היה ריח ממש מסריח מהבשר..
אני אוכלת לחם קפוא כי אני לא רוצה להעיר את האנשים בבית, מטומטם?
לאכל מרק (מרק סלק) או המבורגר (קפוא)?
מה עדיף לי לאכול פיצה עם תוספות/שווארמה עם פתיתים/ שניצלים עם פתיתים?
אני רוצה להכין המבורגר ויש לי פה המבורגרים קפואים אז פשוט לטגן אותם? לא צריך לחכות שהם יפשירו או משהו כזה?
יש לי המבורגרים קפואים איך להכין?
אני רוצה להכין המבורגר כזה קפוא מהקופסה, אפשר להפשיר אותו במיקרוגל?
יש לי המבורגר קפוא בבית איך להכין אותו?
שלום, אני לאחרונה אוכל כל יום המבורגר של זוגלובק, הקופסה האדומה שקונים בשופרסל הקפוא המבורגר טחון בקר. רציתי לדעת זה בריא הדבר הזה?
קוסקוס, פתיתים או אורז? אני אוהבת יותר פתיתים.