4 תשובות
שואל השאלה:
מישהו אמר לי שלנובו יותר טוב מדל זה נכון?
מישהו אמר לי שלנובו יותר טוב מדל זה נכון?
לא חושב.
אני מעדיף דל אבל גם לנובו מעולה
אני מעדיף דל אבל גם לנובו מעולה
דל הוא הכי טוב
הבאסה שדל בארץ לפחות לא מצאתי מחשב נייד לגיימינג דל
רק לגרפיקות ושימושים בייתים
לא קיים דל עם כרטיס מסך חזק.
הבאסה שדל בארץ לפחות לא מצאתי מחשב נייד לגיימינג דל
רק לגרפיקות ושימושים בייתים
לא קיים דל עם כרטיס מסך חזק.
אני קונה עכשיו דל. וממליץ גם על טושיבה.
אנונימי