6 תשובות
אין מה לפחד מה כבר יקרה מקסימום תמותי
סתם נו
באמת שזה סתם
שואל השאלה:
ואני על 4 אחוז
אנונימית
שואל השאלה:
זה מקום חשוך אין אנשים לכי תדעי
אנונימית
אין לך מה לדאוג. תנמיכי בהירות בטלפון שלא יגמר לך ותלכי בראש שקט
הכל בסדר, אני האדם שלובש את מסכת הסקי מאחורייך ברחוב
תקשיבי זה נשמע מטומטם אבל באמת שזה נכון!!!! אני מבטיחה לך ואני אומרת את זה מניסיון.
אם תחשבי שיקרו דברים רעים הם יקרו. אם תהי רגועה לא יקרה כלום, במקרה שלך זה סיכוי מאוד נמוך שיקרה משהו וגם אם תהי רגועה אז גם אם חס וחלילה היה קורה משהו (מה שאני מאמינה שלא יקרה) אז כבר היית רגועה לזה מראש. הקיצר, תהי רגועה ואז לא יקרה כלום.