7 תשובות
תזמיני אותי, יש לי גם בדצמבר
לדעתי כן,אמור להיות גקוזי מחומם גם למי שירצה להיכנס (אם בכלל).
ErO
שואל השאלה:
אני ב6/12 אבל חוגגת ב8/12
אנונימית
שיט
היי גם לי יש בדצמבר
תזמיני, אבל שיהיה במקום מקורה
או שלפחות שתהיה אפשרות למקום מקורה, לא בטוח שיהיה ממש קר או גשום (בישראל הכל יכול לקרות)
דרך אגב, אני ב-13.12
כן
פשוט לא להיות בבריכה
אבל יש וילות עם בריכה מקורה
לי יש בנובמבר (היה לי כבר)
ותמיד איכשהו יורד לי ביומולדת גשם אז פעם אחת נסענו לוילה והיה דווקא מגניב