12 תשובות
replay
לא אוהבת ריבר, מעדיפה תפרישייקים הפשוטים בדוכנים, הכי טעים
ריפיים(refemme)
ריגוי
ריפליי וריג'וי
פריז תות
שואל השאלה:
אני תמיד קונה reffem (נראה לי ככה כותבים את זה חח)
אני תמיד קונה reffem (נראה לי ככה כותבים את זה חח)
אני אוהב את התות בננה נירא לי זה ריפליי
כנלל^
ריפליי ורילקס
רילקס
באותו הנושא: