12 תשובות
replay
לא אוהבת ריבר, מעדיפה תפרישייקים הפשוטים בדוכנים, הכי טעים
ריפיים(refemme)
ריפליי וריג'וי
פריז תות
שואל השאלה:
אני תמיד קונה reffem (נראה לי ככה כותבים את זה חח)
אני אוהב את התות בננה נירא לי זה ריפליי
ריפליי ורילקס
רילקס