8 תשובות
ראיתי - חרק מוזר עף לא יודע מה זה היה
עשיתי - אוננתי במקום עם הרבה ילדים (כיתה)
עשיתי - אוננתי במקום עם הרבה ילדים (כיתה)
והם תפסו אותי btw
חיכיתי לאוטובוס ופשוט ראיתי מישהו אונס מישהי ברחוב והיא צרחה כמו לא יודעת מה...
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי...
לא ידעתי מה לעשות עם עצמי...
אנונימית
מישהו גבוה, איזה שתי מטר נתקע בי ממש ואז הטיף לי להסתכל לאן אני הולכת.
גיי^ מה אשכרה
עשיתי- משהו ממש אבל ממש מביך אז אני לא אכתוב...
ראיתי- מישהו שיכור שצורח על זה שהוא אוהב עגבניות וכבשים (סמיילי צוחק)
ראיתי- מישהו שיכור שצורח על זה שהוא אוהב עגבניות וכבשים (סמיילי צוחק)
עשיתי - אני לא זוכרת אבל בטוח יש
ראיתי- תחת של ילד מהכיתה שלי (שלא יעלו לכם מחשבות לראש הייתי עם חברות והוא היה עם חברים שלו והעבירו את כל תשומת הלב אליהם כי ילד אחד הוריד לו תמכנסיים ואת הבוקסר בצחוק אוי ווי ילדים בלי שכל)
ראיתי- תחת של ילד מהכיתה שלי (שלא יעלו לכם מחשבות לראש הייתי עם חברות והוא היה עם חברים שלו והעבירו את כל תשומת הלב אליהם כי ילד אחד הוריד לו תמכנסיים ואת הבוקסר בצחוק אוי ווי ילדים בלי שכל)
עשיתי - למען האמת אני לא עושה דברים הזויים.. מביכים? כן, עלובים? כן אבל הזוים לא..
ראיתי - חבר טוב שלי עשה באטלפליפ ממש רחוק והצליח לעמיד אותו על הפקק בניסיון הראשון (החיים שלי עלובים ומשעמים, נכון)
ראיתי - חבר טוב שלי עשה באטלפליפ ממש רחוק והצליח לעמיד אותו על הפקק בניסיון הראשון (החיים שלי עלובים ומשעמים, נכון)
באותו הנושא: