5 תשובות
לדעתי זה דווקא יפה בעיקר שיש קצת שיער כזה ליד האוזניים...
עדיף פזור לדעתי אבל זה סבבה גם
אנונימי
תקשיבי שגולגול זה מהמם
שואל השאלה:
אבל יש לי שיער מקורזל לא חלק או משו
אנונימית
יש כאלה שיוריד להם...
אבל לא ניראלי שזה כזה משנה
ממש לא. זה ממש חמוד לפי דעתי