5 תשובות
לדעתי זה דווקא יפה בעיקר שיש קצת שיער כזה ליד האוזניים...
עדיף פזור לדעתי אבל זה סבבה גם
עדיף פזור לדעתי אבל זה סבבה גם
אנונימי
תקשיבי שגולגול זה מהמם
שואל השאלה:
אבל יש לי שיער מקורזל לא חלק או משו
אבל יש לי שיער מקורזל לא חלק או משו
אנונימית
יש כאלה שיוריד להם...
אבל לא ניראלי שזה כזה משנה
אבל לא ניראלי שזה כזה משנה
ממש לא. זה ממש חמוד לפי דעתי
באותו הנושא: