61 תשובות
עומר אדם.
מינוסים בואו
קולה זירו
עומר אדם
מוזיקה מזרחית בכללי
ספרייט
קדימה מינוסים
סלינה גומז.
עם כמה שהיא יפה ויש לה קול ממוצע מינוס, יש זמרות ששרות מדהים פי מאה ממנה ולא מקבלות רבע מההכרה הבינלאומית שיש לה.
אנה זק.
סליחה אבל אני לא מבינה למה צריך לשלם מאות שקלים על הופעות שכולן ערוכות כי אין לה יכולות מוזיקליות ומנסה לקדם את עצמה רק בגלל כסף/ המעמד שלה
אנונימית
עומר אדם
אנה זאק
סטטיק ובן אל
וכל מה שנלווה למה שהזכרתי לעיל
קולה, ביונסה, עומר אדם, אנה זק, פריימארק, סליים.
לנגן בגיטרה

היי מינוסים!
הארי סטיילס ונואה סטנטיגו (נראלי שככה קוראים לו הזה ששיחק בלכל אלו שאהבתי) וגם נואה השני ששיחק הדוכן הנשיקות
עומר אדם
ג'סטין ביבר
אריאנה גרנדה
קמילה קביו
שון מנדס
שאקירה (!!)
ונועה סנטיניו הזה גם
יונתן מרגי
כן.
שאלות מפגרות
(יעני כשהן בחמות )
אנונימית
סטטיק ובן אל. חד משמעית.
ג'אגהאד מריברדייל וגם בטי בשבילי זה רק טוני ושריל עושות את הסדרה...
מערכות יחסים ואהבה
אנונימית
בית הנייר
די
די
בבקשה
די
מריה דומרק
אנונימית
שמאלנים
אנונימית
מפורסמים
אתם כל כך מפגרים או שאתם ממש קנאים איך אתם מסוגלים להגיד על חצי מהזמרים פה שהם אוברטייד כאילו אני בשוק
אנונימית
קווין.
במיוחד בזמן האחרון.
חופרים עליהם פה יותר מדי. זו אפילו לא להקה כזו טובה
אני לא יודעת אם זו תגובה צינית או לא^^
אנונימית
טושים
סטיפס
יאי מינוסים
שנאת חינם
חומרניות
לא.
אני רצינית לחלוטין.
זו באמת להקה אוברייטד.
השאלה הזאת
שאלות כאלו
כל מי שאמר או יגיד בעתיד שון מנדס הוא מוערך מאוד והוא לא סתם מוערך יש משמעות לערך הזה
ולדעתי סלינה גומז אני באמת לא מבינה למה כולם מתלהבים ממנה כל היופי שלה זה איפור והיא גם מחליקה תשיער וזה כאילו אם זה מה שעושה לה טוב אין לי בעיה בכיף אבל כאילו זה לא באמת טבעי
ופורטנייט אין לי שמץ מזה אבל למה כולם מתלהבים מזה?
ובית הנייר מה יש לכולם מהסדרה הזאת אני באמצע לראות אותה היא מותחת והכל אבל היא לא וואו
האהבלה עם הריקודים בטן והחיוכים המפחידים מהמיוזיקלי
לאה נראה לי
נועה קירל וסליים
!!i got blisters on my fingers
ברור לי שאת לא מעריצה ולא באמת מכירה את הלהקה
כשתכירי אותה יותר לעומק את תביני שטעית ובגדול
לא הבנתי למה התגובה שלי גררה הערות. באמת לא ברור.
אני לא רוצה להכיר לעומק. מכירה מספיק להקות. ואני לא מעריצה אף אחד.
זאת הבעיה פה,מאחורי כל להקה יש סיפור
מה זה שווה להאזין ללהקה/אמן אם אתה לא מכיר את ההיסטוריה שלו?
אני מקשיבה למוזיקה. אני לא אתחיל לחקור על
כל להקה שאני שומעת מה ההיסטוריה שלה. זה לא מעניין אותי ברוב המקרים. אני יודעת רק על הביטלס, וקצת על הקינקס... וזהו.
אכפת לי בעיקר מהמוזיקה
בעיקר עומר אדם,
לדעתי הוא "זמר" פח..
ובכללי, הזמרים המזרחיים של היום
לרוב מה שמשפיע על המילים והלחן של השירים שאת שומעת זה ההיסטוריה של מי שיצר את השיר
וואי כל הכוכבי רשת האלה שמתחילים להיות זמרים כי הם חושבים שהם מוכשרים והם לא וזה פשוט מביך
ברור שזה משפיע. אבל אני לא צריכה לדעת את ההיסטוריה של השיר כדי להנות ממנו.
מיקמק
השאלה הזאת כל-כך אוברייטד
ריברדייל
להגיד ליטרלי
אנונימית
השאלות החמות
בית הנייר
נואה סנטינאו (ועוד אחרי מה שהוא העלה לטובת עזה איכ)
עומר אדם
אנה זק
פורטנייט
סטטיק ובן אל
ריברדייל
מפורסמים שמתחילים ממשהו אחד ומצליחים בו אבל חושבים שהם יצליחו גם בתחום אחר עם הפרוטקציות שלהם. (ספויילר, הם לא.)
שאלות מהסוג הזה
פורטניט
בית הנייר (למען השם די חפרתם)
ריברדייל
אנה זק
עמודי וידויים באינסטגרם
סורי בנות גם אני אוהבת את הסדרה הזאתי אבל עדין הייתי חייבת אאנטומיה של גריי
המבורגר כאילו בחיית לא כל מה שקיים בעולם וחשוב בעולם זה המבורגר ובואו נודה שנייה אתן לא תצאו עם גבר רק כי הוא מציע להזמין אתכן להמבורגר אתן תצאו איתו כי הוא חתיך
משצים
אנימה
וכמובן שאלת השאילות:
אני בת 5 והוא בן 800 זה סבבה?
שלמה ארצי
אנונימית
אם אנשים עושים מפאקינג עומר אדם, אליל מזרחית, אז שלמה ארצי בחיים לא יהיה "over rated"
השאלה הזאת.
רציני ראיתי כבר המון שאלות כאלו
אנשים שעושים 5 יחידות במתמטיקה
כוכבות/י מיוזיקלי
אנונימית
ניקי מינאז' פול פוגבה וערוץ קידס
טיילור ובן זיני
מוזיקה מזרחית
נועה קירל ומרגי
טיילור ובן זיני
סטטיק ובן אל
לא חסר..
קארדי בי, סרטי נוער ממוצעים של נטפליקס ובגדים שנחשבים לוואו למרות שהם מזעזעים וזו אופנה שחולפת תוך שבוע.
~v~
הביצים שלי
הביטלס
pink life את יודעת בכלל מזה אוברייטד?
בלה צ'או
טיילור ובן זיני אשכרה יש להם מעריצים
תקשיבו אתם יכולים לשלוח לי פרחים? זה לא נותן לי לענות להודעות מה הקטע פה