7 תשובות
אם ישנת שעתיים, תשקלי להישאר בבית
אם את יכולה להשלים את החומר בקלות, אז כן אני מניח, תבקשי סיכום מחברה/ידיד.
תשני לך עוד שש שעות, תתעוררי, ותשלימי את החומר, אל תדחיי את זה שלא תסיימי מאחורי כולם בחומר.
אם את יכולה להשלים את החומר בקלות, אז כן אני מניח, תבקשי סיכום מחברה/ידיד.
תשני לך עוד שש שעות, תתעוררי, ותשלימי את החומר, אל תדחיי את זה שלא תסיימי מאחורי כולם בחומר.
עדיף לך לנוח היום
תנוחי בבית ותרגישי טוב(:
אל תלכי
אל תלכי
שבי בבית תנוחי תאכל כמו שצריך
שבי בבית תנוחי תאכל כמו שצריך
אל תלכיי
יש לך הזדמנות - נצלי אותה. אל תלכי ותשלימי את החומר.
באותו הנושא: