6 תשובות
כן.
את מרגישה שזה משהו של דימוי עצמי?
את מרגישה שאת צריכה עזרה בלעלות לעצמך את הדימוי עצמי ?
שואל השאלה:
כן (אורה ושמחה)
שואל השאלה:
כן ברור שאני מרגישה שזה דימוי עצמי כי אוהבת לאכול אבל עם אני יוכל קצת יותר מחצי צלחת זהו אני מתחילה להיכנס לפניקה
את מרגישה שאת רוצה למצוא דרך לעלות את ביטחון עצמי שלך ולהרגיש טוב יותר ?
באותו הנושא: