4 תשובות
אם ממש קשה לך תנסי לעבור למשהו שיהיה לך יותר קל את אמורה להנות מהתקופה הזאת ככל שאפשר ואם יש לך אפשרות לעבור ולעשות משהו אחר יותר קל במקום להרגיש חרא אז כן כדאי לעבור...
שואל השאלה:
הקטע שהתגייסת רק השבוע עוד לא עשינו כלום זה פשוט חששות לא חווית עדיין את הטירונות
הקטע שהתגייסת רק השבוע עוד לא עשינו כלום זה פשוט חששות לא חווית עדיין את הטירונות
אנונימית
אה אז כדאי לראות/לנסות להישאר עוד קצת ואם ממש לא מתאים לך אל תרגישי רע ותבקשי לעזוב למקום אחר/תפקיד אחר...
אני אתחיל בזה שאני לוחמת ואני אומרת לך לא לוותר , הטירונות תהיה לך קשה (אבל לכולם זה קשה ועצה ממני קשה זה לא מילה רעה\גסה זה קשה לפעמיים זה טוב כי זה מחזק אותך וגורם לך להיות חזקה יותר) בדרכ לא מתחלים ישר מסעות של כמה קילומטרים מתחילים בקטנה ועם הזמן מגדילים את הקושי ונל לגבי כושר גופני מתחילים בקטנה ואז עולים עם הזמן
באותו הנושא: