5 תשובות
ימות
הם לא ממש חשובים לי בלשון במעטה וההתנדפות שלהם מהעולם תקל על כולנו.
כמובן שאפאחד לא יכול להרוג אותם כי כל האשמה תיפול עליו ומלחמת עולם שלישית ובלהבלהבלה; אם סתם כוח טבע יהרוג אותם זה יפתור לכולנו הרבה בעיות.
"במלחמה כמו במלחמה, גם חפים מפשע נפגעים"
שואל השאלה:
אהבתי את התשובה :)
אנונימית
ימות אם לא ימותו ינסו להרוג אותנו שוב ושוב
ישאר כרגיל.
אני לא שמאלנית או משהו, אבל אני לא חושבת ואני מאמינה בזה שלא כל הערבים רעים ולא כל הערבים רוצים לעשות לנו רע, יש מלא ערבים טובים שם בטוח, אני בעד שאם מחסלים מחסלים רק את חמאס והמחבלים, זהו.
גם אי אפשר לעשות את זה מבחינה מוסרית, להרוג מדינה שלמה, כמו שאנחנו מתלוננים על מה שעשו לנו בשואה והרגו כמעט את כל היהודים למה שנבוא ונהרוג את כל הפלסטינים?
שהם ימותו . שיהיה לך יום מיקצוין!