8 תשובות
ההתאבדות של אנה. והרגע שבו אמא שלה מצאה אותה. זה שבר אותי.
מבחינת רגש, אני לא זוכרת סצנה ספציפית אבל כשקליי מתחרפן בתחילת העונה השנייה.. הרגשתי אותו ממש.
הסצנה בסוף העונה עם טיילר הייתה מזעזעת, לא עוררה מחשבה אלא סלידה ולדעתי הייתה מיותרת ומלאכותית.
הסצנה בסוף העונה עם טיילר הייתה מזעזעת, לא עוררה מחשבה אלא סלידה ולדעתי הייתה מיותרת ומלאכותית.
אנונימית
כשאנסו את אנה ואת ג'סיקה וכשהכניסו לטיילר את המקל לישבן
שואל השאלה:
למה מיותרת? לדעתי היא הייתה חשובה ... היא מעוררת הרבה אמוציות ואני חושב שאנשים שאולי התעללו בילדים אחרים קיבלו מראה לדברים שלהם ואולי הבינו משהו..
למה מיותרת? לדעתי היא הייתה חשובה ... היא מעוררת הרבה אמוציות ואני חושב שאנשים שאולי התעללו בילדים אחרים קיבלו מראה לדברים שלהם ואולי הבינו משהו..
אנונימי
כנל הקטע עם טיילר... מזועזעת עד עכשיו
כנל למה שאמרת , וגם האונס של האנה וגם ההתאבדות .. היו לי צמרמורות רצח
כשאנסו את אנה
זה היה ממש מזעזע
זה היה ממש מזעזע
לגמריי מה שאמרת.
אחריי הקטע הזה הייתי כזה ,
אוקיי, הילדים האלה ככ fucked up
זה פשוט שבר לי את הלב
אחריי הקטע הזה הייתי כזה ,
אוקיי, הילדים האלה ככ fucked up
זה פשוט שבר לי את הלב