9 תשובות
מעולם לא הדבקתי, אני חושבת שזה משהו שיותר נפוץ בחו"ל
לא
לא. אבל אם כן הייתי שמה אז הייתי שמה בודדים כי זה נראה הרבה יותר טבעי
הדבקתי שהייתי הולכת לאירועים אצל מאפרת
או בפורים
עדיף בודדים כי זה יוצא יותר טבעי
יש לי מלא זוגות של ריסים שלמים,ניסיתי להדביק אבל לא הצלחתי xd
לפעמים אני סתם שמה בבית כשאני מתאפרת סתם ומוזר
ושלמים. יחידים זה עבודה קשה מידי
לא יצא לי..
לדעתי שלמים זה יפה
אם כבר להדביק אז להדביק
אמאלה, איך אפשר להדביק ריסים?
אנונימי
לא אבל הייתי רוצה