תשובה אחת
אם אני אגיד לך זה כבר לא יהיה סודי ושקט ואולי תפגשי פדופילים כי סטיפס מלאה בהם xd ולא חסר, רק תזהרי שלא יאנסו אותך סודנים..
באותו הנושא: